Most Pokoleń 2017 Mikołajki w Domu Dziecka w Strobowie 2016 Wycieczka na stary cmentarz Konkurs - W szkole Programy profilaktyczne DialNet Masters 2011 Wielcy Polacy - konkurs międzyszkolny Goście z zagranicy - marzec'2011 MŁODZI GŁOSUJA - wrzesień 2011 Promieniowanie - rzecz o Marii... Saper - program profilaktyki młodzieżowej Odkrywanie przeszłości - znane i ... AKCJA -> Zbieraj znaczki Segregujesz-Pomagasz-Fundujesz Konkurs Cztery pory roku Dzień Ziemi - IV'2013 Terenowa lekcja historii - 30 maj 2012r. Wycieczka do Władysławowa A Christmas Carol Dawno, dawno, temu... Paczka dla kombatanta 2012 Konkurs fotograficzny Konkurs w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym I Powiatowy Konkurs Poezji Śpiewanej Żołnierze Wyklęci. Pamiętamy o waszym bohaterstwie Harcerski złaz św. Jerzego 2013 Szkolny Konkurs "Zostań mistrzem pięknego czytania" Laureatki powiatowych konkursów historycznych. Ferie 2014 Konkurs wiedzy o żołnierzach wyklętych Paczka dla kombatanta - Wielkanoc 2014 Lekcja biologii o gadach Drukarki 3D Szkolenie z obsługi drukarek 3D Święto Odzyskania Niepodległości O szkole Spacery historyczne Dni Energii w Grodzisku Maz.

WYDARZENIA

Wycieczka do Władysławowa

W poniedziałek 28.05.2012 roku o godzinie 9.00 wyruszyliśmy na pięciodniową wycieczkę nad morze. Po drodze do ośrodka wypoczynkowego „Pomorzanka” we Władysławowie, odwiedziliśmy Szymbarski skansen. Zobaczyliśmy tam największą deskę, stół i fortepian na świecie. Nauczyliśmy się nut kaszubskich. Zwiedziliśmy dom Sybiraka oraz chaty zamieszkane podczas II wojny światowej przez więźniów Syberii. Oglądaliśmy wagony, którymi przewożono Żydów do obozów zagłady. Weszliśmy do korytarzy podziemnych, którymi dotarliśmy do bunkra.  W którym po zgaszeniu świateł usłyszeliśmy i poczuliśmy odgłosy wojny. Dwuminutowy seans zrobił na nas niesamowite wrażenie. Zwiedziliśmy dom stojący na dachu. Krótki pobyt w domu do góry nogami powoduje zaburzenie zmysłu równowagi, z trudnością stawialiśmy kolejne kroki. Po zakwaterowaniu się w ośrodku poszliśmy na plażę, przywitać się z morzem.

Następnego dnia po śniadaniu wybraliśmy się na długi spacer. Do najpiękniejszego zejścia do morza w Polsce. Po obiedzie pojechaliśmy do Helu. Tam byliśmy w latarni morskiej i w fokarium.

W środę odwiedziliśmy Trójmiasto. Zaczęliśmy od Gdyni, byliśmy w muzeum na statku „Błyskawica” . W Sopocie spacerowaliśmy po molo. W Gdańsku udaliśmy się najpierw do katedry Oliwskiej, w której mogliśmy wysłuchać koncertu organowego. Następnie zwiedzaliśmy stare miasto.

Kolejnego dnia wybraliśmy się do ośrodka przygotowań olimpijskich „Cetniewo”. Tam odbywał się międzynarodowy turniej tenisa stołowego. Obejrzeliśmy fragment tych zawodów. W drodze powrotnej do ośrodka wstąpiliśmy do otwartego 30.05. 2012 roku Ocean Parku. Tam spotkaliśmy się z największymi wielorybami, groźnymi rekinami i przesympatycznymi delfinami. Po obiedzie poszliśmy na plażę, pożegnać się z morzem. Następnie odbyło się ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski. Po ognisku przyszedł czas na pakowanie i przygotowanie do wyjazdu.

W piątek wróciliśmy do domów wypoczęci i zadowoleni.

Zapraszamy do albumu fotograficznego

Jola Wasiak i Weronika Wujkowska

• Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich w Grodzisku Mazowieckim
      ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Maz.